joi, septembrie 17, 2009

Ceva zburătoare la sol





Tot în a doua zi, mi-au atras atenţia câţiva porumbei aliniaţi pe o bară. Le-am făcut căteva poze, dar o găscă mai mare (cunoscută drept lebădă) nu prea-mi dădea pace.


Aşa că am lăsat porumbei şi am pozat grăsana. Şi chiar sunt măricele păsările astea!
Cred că nici un animal pozat de mine până acum nu a cooperat mai bine decât dânsa. Deci se mişca efectiv după aparatul meu, lăsându-mă să o pozez de sus, din profil sau cum doream. Dacă îi trecea prin căpşorul ei micuţ să-mi tragă un cioc în obiectiv cred că leşinam instantaneu. Totuşi a fost de bun-simţ şi m-a lăsat să-mi fac voia. A fost foarte distractiv, am şi atins-o puţin la un moment dat, am stropit-o cu apă.. ce să mai, ne-am jucat puţin.


Se mai adunaseră câţiva privitori, unii încercâd şi ei să facă poze, dar am impresia că nu i-a lăsat să se apropie atât de mult.


Am rămas cu gândul la ea, sper că şi ea se gândeşte la mine. Sunt curios dacă ne-am recunoaşte dacă ar fi să ne revedem..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu