duminică, septembrie 13, 2009

Geneva - prima zi

După cum aveam plănuit de acum un an, am fost şi în Geneva. Vizita se datora unui concert cu Mylene Farmer.

Biletele de avion le-am luat şi pe ele din timp, pe ruta Bucureşti - Lyon, asta pentru că nu am găsit ceva ieftin direct în Geneva. Oricum, a fost fain aşa, pentru că am văzut şi o bucăţică din Franţa.

Am plecat cu o magherniţă de avion, se pare ca că de la BlueAir numai vechituri au în dotare, şi am ajuns destul de devreme în Lyon. Ca de obicei când ieşi din ţară, cum cobori din avion cum începe altă lume: oameni amabili, indicatoare, curăţenie, bun simţ etc. Din aeroport erau indicatoare spre o gară legată efectiv de aeroport. Am fost până acolo şi în afară de impresionismul sălii nu am găsit nimic. Era o gară TGV, trenuri mult prea scumpe pentru mine. M-am întors la aeroport şi am luat un autocar spre o gară "normală". Ca de obicei norocul chior a făcut ca în câteva minute să iau bilet şi să fiu deja în tren spre Geneva. Cam 20 de euro trenul şi un peisaj destul de simpatic. Mi-au atras atenţia rândurile de viţă de vie aranjate foarte frumos.

În Geneva era o tentativă de control vamal dar nu m-au băgat în seamă, i-au băgat pe alţii.

Acum să găsim cazare.. după câteva ore, multe etaje urcate, învăţat centrul oraşului, ceva ploaie, rucsaci grei, un negru ospitalier şi ceva telefoane date, am găsit ultima camera liberă dintr-un cămin studenţesc. Întâmplarea a făcut să fie o româncă la recepţie. 65 de franci (185 ron) pe noapte pentru o cameră aproape goală, nu prea îngrijită.

Am mai ieşit puţin seara la plimbare şi somn de voie..